Ocena: (5 / 5)
Aby konferencja, którą organizujemy udała się, potrzeba odpowiednio zaplanować i zsynchronizować w czasie wiele ważnych czynników. Dobrze wyposażona sala konferencyjna, właściwa dystrybucja informacji i działający poprawnie sprzęt, to już połowa sukcesu.
Goście konferencji, oprócz przebywania na sali konferencyjnej, będą również musieli gdzieś przenocować, odpocząć i coś zjeść, dlatego oprócz spraw związanych ściśle z tematem konferencji, trzeba również zadbać o poboczne, „życiowe” sprawy. Najważniejszy jest jednak cel konferencji – należy się upewnić, że wiemy, w jakim celu zwołujemy gości na to wydarzenie. Cele mogą być różne – od podsumowań, przez prezentacje (nowych usług, oferty czy produktu) po motywację, kiedy widzimy potencjał w naszych pracownikach i chcemy ich jakoś wyróżnić i zmobilizować do dalszej pracy.
Warunkiem udanej konferencji w Lublinie jest także jasność i czytelność informacji – nie ma dla konferencji nic gorszego chaos informacyjny. Teczka dla każdego uczestnika, ze wszystkimi niezbędnymi informacjami odnośnie spraw organizacyjnych, planu konferencji, jej założeń i spodziewanych efektów to świetny pomysł na poinformowanie uczestników i uniknięcie chaosu organizacyjnego, który jest regularnie powtarzającym się błędem w organizacji takich wydarzeń.
Trzeba również pamiętać, że goście konferencji kilkudniowych lub weekendowych, oprócz uczestnictwa w samej konferencji liczą na zwiedzenie okolicy, w której odbywa się wydarzenie. Są to często zabytkowe miasta z wyjątkową historią, takie jak Lublin.
Organizując konferencję w Hotelu Huzar mamy wygodny sposób na zadowolenie naszych gości oraz połączenie pożytecznego z przyjemnym – hotel mieści się w centrum miasta, dzięki czemu mamy szybki dostęp do atrakcji miasta.