Ocena: (5 / 5)


Łódź od dłuższego czasu jest stolicą polskiej kultury, sztuki, ale i biznesu! W tym mieście nie brakuje nowoczesnych biurowców, siedzib dużych, nawet tych zagranicznych firm i mamy spory wybór, jeżeli chodzi o zorganizowanie konferencji. Choć z pozoru wydaje się to trudne, wystarczy podążać krokami, a jej wykonanie będzie dziecinnie proste!

Konferencje możemy organizować z różnych powodów – aby zapoznać naszych klientów z nową ofertą, przedstawić dokonania firmy czy przeszkolić kontrahentów i współpracowników. Jednakże, niezależnie od jej celu, wykonanie zwykle się nie różni (za wyjątkiem kilku drobnych szczegółów). Zobacz, jak zorganizować takie spotkanie w Łodzi – nowej stolicy biznesu!

Od czego zacząć przy organizowaniu konferencji?

Sala konferencyjna

Przede wszystkim, każdą konferencję zaczynamy od.. jej celu. To determinuje listę zaproszonych, listę prelegentów, a także prezentację, którą będziemy wykładać. Dlatego ustalając – po co się spotykamy, możemy w dalszej kolejności stworzyć listę gości, jednak jeszcze ich nie informujemy, bo nie posiadamy nic, poza pomysłem.

W drugiej kolejności jest stworzenie planu – jeżeli będzie to konferencja szkoleniowa, ustalamy bloki tematyczne, prelegentów i tworzymy materiały. Następnie określamy ile osób spośród listy zaproszonych może być realnie zainteresowanych spotkaniem i zaczynamy najtrudniejszy etap – poszukiwania właściwego miejsca.

Gdzie najlepiej zorganizować konferencję? Są od tego specjalne sale w centrach, hotelach lub nawet tych nowoczesnych biurowcach. Ważne, aby pomieścić wszystkich uczestników w takiej konfiguracji, jaka będzie wygodna (do rozmów, robienia notatek itp.). Dobrze, jak jest też dostępny parking dla samochodów, łatwy dojazd komunikacją miejską, portiernia, która pomoże w dotarciu do odpowiedniego miejsca oraz przestrzeń na catering i przerwy między blokami tematycznymi, aby każdy mógł sobie porozmawiać.

Ostatni etap to…

Gdy już mamy wszystko załatwione, teraz wystarczy tylko przygotować ładne i treściwe zaproszenia, które dostarczy się do każdej zainteresowanej oferty. Nie można zapomnieć o dokładnym temacie spotkania, planie i nazwiskami osób, które będą prowadzić konferencję w Łodzi. Po wysłaniu zaproszeń, warto skontaktować się telefonicznie po kilku dniach, aby upewnić się, że każde zaproszenie dotarło do zainteresowanej osoby, odpowiedzieć na ewentualne pytania. Na tydzień przed konferencją, trzeba o sobie przypomnieć i dowiedzieć się, czy wszyscy zaproszeni będą obecni.

Powiązane wpisy

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

one + 7 =